Загальні відомості про вчителів

Освітній рівень педагогічних працівників

Більшість учителів школи 69 осіб (98,2%) – спеціалісти з вищою освітою; 1 особа (1,8%) має середню спеціальну освіту. За віком переважають учителі від 30 до 55 років29 осіб (51,8%), які мають педагогічний стаж роботи понад 10 років.
За останні роки в школі спостерігається стабільність кадрового складу.
В розділі Почесні вчителі розміщені відомості про ветеранів-вчителів, які зараз вже не працюють в школі.

Підвищення освітнього рівня працівників є першочерговим завданням адміністрації школи. Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів, яка проводиться відповідно до законів України «Про загальну середню освіту» (ст. 27), «Про освіту» (ст. 54). Атестація педагогічних працівників проводиться з метою активізації творчої професійної діяльності вчителів, стимулювання безперервної фахової й загальної освіти, якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання й виховання, забезпечення соціального захисту компетентної педагогічної праці.

Аналіз статистичних даних відображає позитивну динаміку змін освітнього рівня педагогічних працівників і керівних кадрів школи.

ОСВІТНІЙ РІВЕНЬРисунок1

Педагогічні працівники із  педагогічними званнями й нагородами

Відмінники освіти
Бабан Сергій Михайлович – директор, вчитель хімії;
Кравченко Василь Олексійович – вчитель історії і суспільствознава;
Вовченко Наталія Федорівна – заступник директора з НВР, вчитель англ. мови;
Гуменюк Валентина Іванівна – заступник директора з НВР, вчитель світової літер.;
Морякова Галина Олексіївна – вчитель української мови і літератури;
Скакодуб Тетяна Григорівна – вчитель української мови і літератури;
Корнієвська Наталія Сергіївна – вчитель української мови і літератури;
Беник Тетяна Вікторівна – вчитель світової літератури і російської мови;
Візер Тетяна Олександрівна – вчитель світової літератури і російської мови;
Блаватна Ольга Миколаївна – вчитель історії і правознавства;
Рябець Валентина Михайлівна – вчитель фізики і астрономії;
Патока Ірина Анатоліївна – вчитель географії;
Мізюк Лариса Володимирівна – вчитель географії;
Коваль Сергій Йосипович – вчитель музики;
Гуменний Володимир Миколайович – вчитель трудового навчання.

Учителі-методисти
Кравченко Василь Олексійович – вчитель історії і суспільствознавства;
Вовченко Наталія Федорівна – заступник директора з НВР, вчитель англійської мови;
Гуменюк Валентина Іванівна – заступник директора з НВР, вчитель світової літератури;
Козіна Ярослава Миколаївна – заступник директора з НВР, вчитель англійської мови;
Корнієвська Наталія Сергіївна – вчитель української мови і літератури;
Візер Тетяна Олександрівна – вчитель світової літератури і російської мови;
Блаватна Ольга Миколаївна – вчитель історії і правознавства;
Коваль Сергій Йосипович – вчитель музики;
Гуменний Володимир Миколайович – вчитель трудового навчання;
Болюх Олена Володимирівна – вчитель англійської мови;
Дембовська Людмила Михайлівна – вчитель німецької мови.

 

Старші вчителі
Морякова Галина Олексіївна – вчитель української мови і літератури;
Скакодуб Тетяна Григорівна – вчитель української мови і літератури;
Беник Тетяна Вікторівна – вчитель світової літератури і російської мови;
Ковальчук Ганна Петрівна – вчитель французької мови;
Тульчинська Алла Адольфівна – вчитель англійської мови;
Корольова Надія Олексіївна – вчитель англійської мови;
Багрянцева Оксана Миколаївна – вчитель англійської мови;
Смирнова Лариса Миколаївна – вчитель історії;
Рябець Валентина Михайлівна – вчитель фізики і астрономії;
Патока Ірина Анатоліївна – вчитель географії;
Мізюк Лариса Володимирівна – вчитель географії;
Ковальчук Світлана Іванівна – вчитель біології;
Даценко Ольга Миколаївна – вчитель трудового навчання;
Кіньколих Оксана Віталіївна – вчитель математики;
Король Анастасія Василівна – вчитель хімії, заст. директора з ВР.

 

ПЕДАГОГІЧНІ ЗВАННЯ ТА ВІДМІННИКИ ОСВІТИ Рисунок2