Театральний гурток Madhatters

В нашій школі з 2010 року діє театральний гурток під назвою “Madhatters”. Його керівник – ЛЯШЕВСЬКА ГАННА МИХАЙЛІВНА,вчитель англійської мови,- непересічна особистість, захоплена творчою педагогічною роботою. Спектаклі театрального гуртка, яки дивляться і учні нашої школи, і батьки, і учні молодшої школи №324 викликають у глядачів захват. Спектаклі йдуть англійською мовою і такий спосіб навчання і акторів, і глядачів є напрочуд ефективним.

Ганна Михайлівна розповідає про діяльність гуртка:
” Театральний гурток Madhatters існує давно (вже більше 3 років), але лише з 2013-2014 навчального року ми почали працювати офіційно, як шкільний театральний гурток. Мені пощастило, бо я працюю з талановитими та обдарованими дітьми, тому у своє задоволення… Паралельно ми вдосконалюємо англійську мову. У нашій скарбничці вже чимало п’єс, проте робота театрального гуртка, це не лише самі спектаклі. Це і кропітка робота над сценарієм, і робота над акторською майстерністю, і подолання бар’єру актор-глядач.
Наші вистави користуються популярністю не лише у школярів, а й у дорослих. Для прем’єр ми готуємо ексклюзивні афіші, за виготовлення яких відповідають призначені люди. Афіші завжди різні – складені різними мовами, з яскравими ілюстраціями. Саме афіші та програмки розпалюють цікавість глядачів. Вистава неможлива без декорацій, – їх ми готуємо разом, всім нашим дружнім колективом. Наприклад, довжелезну дорогу з жовтих цеглин з п’єси «Чарівник країни Оз», малювали геть усі, без жодної відмови.
А після вистав ми посміхаємося у камеру, робимо фотозвіти і навіть фільми.

Ріпка – нова версія
Нашою першою спробою на сцені була вистава «Ріпка – нова версія». Нехай така проста тема не введе вас в оману. Постановка була унікальна тим, що це був шкарпетковий театр! Ми повинні були показати емоції – переживання, страх, радість за допомогою … ШКАРПЕТОК. Учням довелося грати декількох персонажів, а отож і змінювати голоси. А ще в п’єсі було чимало важких англійських слів. Актуальними були також і проблеми, підняті у виставі, а саме: екологічні проблеми, аварія на Чорнобильській АЕС. Цю казку ми презентували на традиційному для нашої школи дні ЦО. Її показували батькам, учням 5-11 класів. Були присутні також гості з Америки.
Наша перша вистава була дуже вдалою. Саме такий результат підштовхнув до подальшого зростання.

Русалонька
Наступна вистава, «Русалонька», була не менш цікавою і унікальною! Це був наш дебют як справжніх акторів. Вистава мала чимало оригінальних ідей і задумок. Так, наприклад, ми змогли показати дійство, що відбувалося і на суші і під водою. Ми скористалися прозорою блакитною тканиною, яка відокремлювала акторів від глядачів. Ця ж сама тканина слугувала і хвилями, які поглинули русалоньку у кінці. Так, саме так – ми не брали диснеївську історію зі щасливим кінцем, а спиралися на оригінал – казку Андерсена. Були і інші цікаві знахідки. Так, замість банального, на наш погляд, балу у короля, в спектаклі відбувся показ мод. Ця вистава стала мюзиклом: лунали пісні, був постійний музичний супровід, актори говорили не прозою, а ВІРШАМИ! Костюми готувалися ретельно, з великим хистом і смаком.

Привид замку Кентервіль
Нашу третю виставу теж бачило чимало глядачів. Це казка-містерія за книгою Оскарда Уальда «Привид замку Кентервіль». Звичайно, батьки оцінили нас першими – для них був вечірній показ з багатьма спец ефектами. А саме: гра світла для зміни дня і ночі, сам привид, звуки грому, неочікувані виходи, хлопавки, падіння покоївки (це був справжній хіт). Виставу дивилися і учні 5-11 класів нашої школи та 4-ті класи школи №324. Також ми вперше приймали участь у театралізованому конкурсі від видавництва Pearson Education, де презентували саме цю виставу. Це був і наше випробування на витривалість – ми показували виставу чотири уроки поспіль в один день, а наступного дня – ще двічі!

Чарівник країни Оз
Остання прем’єра – «Чарівник країни Оз», за мотивами знаменитої повісті-казки Лаймена Френка Баума. Це казка, яка повертає у дитинство – місце добрих та злих чаклунок, справжніх друзів та незвичних пригод і випробувань. У цій п’єсі також були свої родзинки – костюми, які вражали і створювали відповідну атмосферу, цікаві. декорації. Дія відбувалася У ВСЬОМУ ЗАЛІ . На сцені, де зліва був Канзас, а справа – лігво відьми; під сценою (знов таки, зліва – земля Манчкінів, а справа – зачароване поле). Посередині залу стояло Опудало, трохи подалі були Лісоруб та хащі Лева. Ми задіяли і другий поверх нашого актового залу, там, у вишині, була резиденція самого Оза. А по всьому залу кружляла знана всіма доріжка з жовтих цеглин. А світлові спецефекти! А музичний супровід!.. Він занурював глядачів у чарівний світ чарівної країни, звідки важко повернутися.
Ми показали виставу учням нашої школи і плануємо два виступи у березні для молодшої школи №324. Ця вистава складніша (і крутіша!) за всі попередні, хоча б за кількістю англійського тексту.
Але наші найкращі спектаклі ще попереду!”

Эта запись опубликована в рубриках: Творчість. Постоянная ссылка.