Про методичну комісію вчителів української мови та літератури

Методична комісія УМЛ_1_1Педагогічний склад:
учителів вищої категорії – 4;
учителів–методистів – 2;
відмінників освіти України – 2.
Голова МК – Корнієвська Наталія Сергіївна
Життєве кредо
Ніколи не зупинятись на досягнутому,
вірити у власні сили,не зраджувати собі.
Педагогічне кредо
У чому суть життя? Вона – в дитині.
Професійне кредо
Життя – це текст,весь світ – література.

“Духовне життя дитини повноцінне лише тоді,коли вона живе у світі гри,казки, музики, фантазії, творчості. Ми повинні вчити і виховувати так,щоб дитина почувала себе шукачем і відкривачем знань. Тільки за цієї умови одноманітна, напружена,стомлююча робота школяра забарвлюється радісними почуттями і може принести маленьким людям переживання творця”.В. Сухомлинський.


Основні вектори педагогічної діяльності

  • Створення комфортних умов, ситуації успіху для розкриття і втілення здібностей учнів,творчого потенціалу, для особистісного зростання і самореалізації учнів.
  • Застосування технологій, методів, прийомів, що сприяють успішному засвоєнню учнями базових знань.
  • Сприяння розвитку навичок використання (соціалізації) набутих знань.
  • Постійний саморозвиток і професійне самовдосконалення вчителя, пошук ефективних форм і методів педагогічної діяльності.

Мета педагогічної діяльності

  • Створення продуктивного діалогу між учителем та учнем,учнем і художнім текстом,учнем і культурою, учнем і світом.
  • Інтеграція навчальних предметів.
  • Проведення уроків з використанням інтерактивних технологій.
  • Розробка тестів, олімпіадних завдань, завдань для перевірки навчальних досягнень
  • Впровадження особистісно орієнтованого навчання.
  • Розвиток внутрішньої мотивації учнів до навчання.
  • Реалізація принципів диференційованого навчання.
  • Розвиток критичного мислення, комунікативних вмінь та навичок учня , основних учнівських компетентностей.

 Традиційні методи, які застосовуються на уроках мови та літератури

  • Бесіда-повідомлення. Евристична бесіда.
  • Метод проблемного викладання.
  • Дослідницький метод.
  • Метод тестового контролю.

Розвиток основних учнівських компетенцій

  • Проведення відкритих уроків, підготовка дидактичних матеріалів до уроків
  • Сприяння створенню учнями власних проектів
  • Адаптація до інноваційних технологій та їх вивчення

Завдання професійного розвитку

  • Вивчення психолого-педагогічноїі методичної літератури.
  • Розробка програмно-методичного забезпечення навчального процесу.
  • Узагальнення і розповсюдження досвіду роботи.

Тема самоосвіти вчителів УМЛ
Використання ІКТ на уроках української мови та літератури

Засоби реалізації теми самоосвіти

    • Розвиток основних компетенцій учнів на уроках української мови та літератури.
    • Інтерактивне навчання.
    • Особистісно орієнтоване навчання.
    • Адаптація інноваційних технологій розвитку критичного мислення до предмету українська мова та література.
    • Ефективні традиційні засоби навчання.
    • Інтеграція навчальних предметів.

Науково-методична діяльність

  • Співробітництво з районним методичним Центром, МК школи.
  • Виступи на педагогічнихрадах, засіданнях, конкурсах.
  • Участь у проблемних творчих групах, у роботі педагогічної майстерні.
  • Участь у творчих групах, у роботі педагогічної майстерні.
  • Співробітництво з видавництвом “Шкільний світ”.
  • Публікації методичних розробок у фахових виданнях.
  • Упорядники методичної літератури для вчителів УМЛ.
  • Члени журі конкурсів, учасники й організатори семінарів, круглих столів, тренінгів, майстер-класів, що проводяться в районі, у видавництвах, у бібліотеках.
  • Члени журі конкурсів газети “Українська мова та література”, всеукраїнських конкурсів “Панорама творчих уроків”.

Публікації

  • Українська література. Ігри.: 5-6 класи\ упоряд. Н. Коржова, Н.Корнієвська, О.Бондаренко, Н.Нестеренко. – К. Шк. світ, 2012. – 104с. – (Бібл. «Шкільн. світу»).
  • Українська мова за новою програмою: 11 клас. \ упоряд. Н.Коржова, Н.Корнієвська. К. Шк. світ, 2011. – 128с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Шкільні літературні вечори: 5-11 класи.\ упоряд. Н.Коржова, Н.Корнієвська. – К. Шк. світ, 2011. – 128с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).

Результати педагогічної діяльності

Переможці олімпіад, конкурсів 2012-2013 н.р.

  • Олійник Ангеліна- 2 місце в районній олімпіаді.
  • Лампіга Тетяна – 2 місце в районній олімпіаді.
  • Слабковська Марія – 3 місце в районній олімпіаді.
  • Сліпчук Дарина – 3 місце в районній олімпіаді.
  • Івановська Анна -2 місце на конкурсі знавцівукраїнської мови ім.П.Яцика.
  • Бусень Ксенія – 1 місце у  конкурсі учнівської та студентської молоді ім. Шевченка.
  • Рябоконь Анастасія– 2 місце у конкурсі учнівської  молоді ім. Шевченка.
  • Хома Маріанна –2 місце в районному конкурсі читців творів Т. Шевченка.
  • Кіспе Роберт – 2 місце у конкурсі на кращий відгук про сучасну дитячу прозу.

Позакласна діяльність

  • Організація і проведення заходів Декади філологічних дисциплін.
  • Планування, організація та проведення тематичних екскурсій для школярів.
  • Написання сценаріїв, організація і проведення літературних вечорів, віталень, конкурсів, свят.